Direktlänk till inlägg 12 oktober 2012

perfektion

Av anothermountain - 12 oktober 2012 17:22

Hej! trevligt att ha besök! detta är mitt första inlägg, och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men att skriva från hjärtat låter som en bra början :)


Jag går på en gymnasieskola där jag läser beteendevetenskap någonstans här i lilla landet lagom. Men inte så mycket är lagom i mitt liv... för mycket plugg, för lite fritd, för lite kärlek, för många känslor, för lite förändring, trots stora uppoffringar. 

Du må tycka att jag klagar, vilket jag kan hålla med om, men detta är mitt andrum, och här, här kan jag klaga.


Jag strävar efter perfektion, men vad är det? existerar det? 

Perfektion för mig är den bästa utbildningen, den underbaraste killen och den snyggaste kroppen, tja, allt, att ha allt är perfektion. Är det omöjligt? Jag hoppas inte det...


haha, låter som jag är värsta depp, vilket jag nästan aldrig är! Så denhär sidan av mig får ni se ganska sällan, förhoppningsvis ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anothermountain - 12 oktober 2012 19:45

JAG SKA PÅ TWINIGHT!!! WIIHOO!! jag, och en barndomsvän ska ta ledigt från skolan den 13 nov för att ha twilightmaraton och sedan avsluta det med twinight (dvs de avslutande filmerna i sagan och sedan avsluta det med smygpremiär!) JAG TAGGAR SOM FAN!...

Av anothermountain - 12 oktober 2012 18:14


hej. oooså arg jag är, men främst omogen, om jag ska vara ärligt.  Vi i min familj hade bestämt heeela veckan att vi ska äta pizza på fredag (dvs idag) och jag äter bara en slags pizza (haha) nämligen hawaii, jag ber min snälla pappa att köpa en me...

Presentation

hej! kul att du är här! jag vill gärna vara anonym, men jag kan avslöja att ja är en stressad tonårstjej som kämpar för perfektion, vad nu det är..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards